Νέα επιχειρηματική ιδέα; Πώς να τη δοκιμάσετε πριν την έναρξη!
Η δοκιμή της επιχειρηματικής σας ιδέας είναι το κλειδί για να διαπιστώσετε αν πρόκειται για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.
Μη βιαστείτε να λανσάρετε ένα προϊόν ή υπηρεσία χωρίς προσεκτική σκέψη και σχεδιασμό. Εάν αποτύχει, θα μπορούσε να είναι σπατάλη κρίσιμων πόρων.
Η κατασκευή ενός πρωτοτύπου και η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ μπορούν να σας βοηθήσουν να διαπιστώσετε αν η ιδέα σας έχει δυνατότητες ή όχι.
Έχετε μια ιδέα για το επόμενο σημαντικό προϊόν ή υπηρεσία;
• Μπορεί να νομίζετε ότι η ιδέα σας είναι ήδη τέλεια, αλλά είναι συνετό να τη δοκιμάσετε προτού ξοδέψετε πολύ χρόνο και χρήμα για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος για το οποίο δεν υπάρχει αγορά.
• Το να διασφαλίσετε ότι η ιδέα σας είναι κάτι που θέλει ο κόσμος πριν την ξεκινήσετε είναι ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία!
1. Σκεφτείτε την ιδέα σας.
2. Κατασκευάστε ένα ελάχιστο βιώσιμο προϊόν. (προϊόν με τα ελάχιστα δυνατά χαρακτηριστικά για να είναι βιώσιμο)
3. Ελέγξτε το από μια ομάδα κριτών.
4. Προσαρμόστε το για να ταιριάζει στη δοκιμαστική σας αγορά.
5. Δημιουργήστε έναν δοκιμαστικό ιστότοπο με συνδέσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
6. Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ και χρησιμοποιήστε το.
7. Υιοθετήστε μια νοοτροπία πειραματισμού.
8. Εφαρμόστε το design thinking. (σχεδιαστική σκέψη)